joi, 26 septembrie 2013

Post-MU clash

     Eu nu am resimtit decat frustrarea ca nu ne-am calificat mai departe in Capital One Cup, nu a faptului ca nu am fost echipa mai buna sau ca nu am jucat bine.

   Sunt cateva lucruri pe care as vrea sa le lamuresc. 


   Henderson a fost mereu cautat cu pase de Gerrard si capitanul a incercat sa il puna mereu in valoare; atat timp cat are increderea lui Stevie, are si increderea mea. E adevarat, asteptam mai mult de la Henderson de la meci la meci, dar nu are rost sa il decapitam. El are rolul lui il lot si se vede ca e un fotbalist care munceste foarte mult. Nu cred ca munca pe care o depune el va ramane nerasplatita.

   Ipotetic: daca Henderson marca la acea faza importanta pe care a avut-o si castigam la penaltyuri, era jucatorul meciului. Nu?

   Apoi, nu inteleg frustrarea voastra dupa ce Enrique si Kelly au fost fixati ca mijlocasi (oarecum) si am jucat cu trei fundasi centrali. Echipa a aratat robusta si atunci, ca si pe parcursul intregului meci.


   In fine, atacul arata nemaipomenit cu Suarez care dupa parerea mea a facut un meci normal pentru el, dar deosebit daca il compari cu un oricare alt atacant din liga. Mi s-a parut ca s-a calcat putin pe sireturi cu Sturridge, dar o sa se inteleaga ei, si sunt pregatit sa pun pariu ca o sa marcheze multe goluri impreuna.

   Si voi? Stiti ca Liverpool a fost mai buna in meciul asta decat United, de ce va comportati ca si cum echipa noastra a fost inferioara. Din punctul meu de vedere nu e justificata indignarea/supararea voastra.

   Urmeaza meciul cu Sunderland.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.