sâmbătă, 7 septembrie 2013

Sakho - încântat de transfer


     Mamadou Sakho a declarat ca nu are niciun regret ca s-a transferat la Liverpool de la gruparea la care a crescut - PSG - și că această mutare e logică.

   ”Tancul” - cum este supranumit Sakho de către suporterii lui PSG -, ieșise din planurile lui Laurent Blanc, pentru că pentru postul de fundaș central erau favoriți Thiago Silva, Alex și Marquinhos.

   ”Liverpool mi-a prezentat un proiect cu care m-am identificat” a declarat Mamadou. ”Am confirmat că am făcut alagerea corectă. Suporterii sunt fantastici, iar echipa este superbă. Premier League este cel mai tare campionat din lume” a mai adaugat francezul.

   Interogat despre cum vede bătălia pentru un post de titular în echipa ”cormoranilor”, Sakho a replicat: ”Nu mi-a fost niciodată frică de competiție. Am crescut luptând.”

   Sakho a mai declarat și că își dorește să evolueze ca fotbalist și că speră să fie selecționat in naționala Franței și chiar să prindă un loc de titular în viitorul apropiat.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.