joi, 19 septembrie 2013

Despre lipsa de fructificare ...


   În ciuda startului de sezon atât de bun, Liverpool nu este chiar atât de periculoasă în atac. Mă refer aici la acea forță a atacului care omoară echipele adverse, care provoacă apărările oponenților să greșească.

   Prima etapă, contra lui Stoke. Pase frumoase, faze de gol suficiente, dar nu reușim să le fructificăm. Cu Villa și cu Swansea, puteam închide meciul în prima repriză, pe care am dominat-o copios în ambele partide, dar la fel, nu s-a putut marca când trebuia. Cam la fel a fost și cu Manchester United. Am marcat, după care nu am reușit să ne construim o ocazie importantă, pe care obligatoriu, să o și fructificăm.

   Pe bancă nu prea sunt soluții ofensive de calitate. Nu înțeleg de ce l-am cedat pe Assaidi. Bine, nu avea față de primul unsprezece, dar introdus în repriza secundă, putea avea un impact pozitiv asupra jocului.

   Nu bine a trecut perioada de transferuri, că mă și gândesc la cea din iarnă. Trebuie să aducem jucători ofensivi. Jucători care pot avea un impact destul de mare în echipa noastră, gen Mata, Shaquiri, Honda, Arda Turan sau alții.

   Brendan trebuie să aibă în vedere această problemă.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.