vineri, 20 septembrie 2013

Sakho: "Am venit sa joc!"


     Agger s-a accidentat la o coasta chiar inaintea disputei cu Swansea si probabil ca va lipsi si la urmatoarea partida; in ciuda acestei accidentari si a faptului ca inca nu era pregatiti suficient de bine, Sakho a debutat pentru Liverpool in deplasarea din Tara Galilor, si daca nu a avut o evolutie ideala (explicabil), priveste inainte spre disputa de sambata cu Southampton, pe care o va aborda, cel mai probabil, tot din postura de titular.

   Poate ca pentru unii dintre noi Sakho a avut o evolutie oarecum slaba, insa daca privim doar partea buna a evolutiei lui de luni, ne lamurim ca viitorul arata bine. Sakho are foarte multe calitati cu care o sa se impuna ca titular la Liverpool.

   Intr-un interviu acordat recent celor de la The Guardian, Sakho a declarat ca nu a venit la Liverpool pentru bani. Dupa cum se stie, Sakho a crescut la PSG de la 12 ani, pentru fanii lor fiind "baiatul casei", cum e Stevie G pentru noi, insa despartirea a fost inevitabila pentru ca Sakho a vrut sa faca un pas inainte in cariera sa. 

   "Sunt stiluri diferite intre PSG si Liverpool. Am venit aici la un club cu mentalitatea unei familii. Mi se potriveste acest lucru si am sentimentul ca familia e completa si privim spre acelasi tel" a declarat Mamadou.

   Francezul a impresionat inca de la venirea la club. Se scrie ca fundasul a dat peste cap un aparat care masura forta cand a fost adus la club si a facut vizita medicala. Mamadou a ras si a confirmat aceasta fapta cand fost intrebat despre verdicitatea ei. "Da, puterea este una din atributiile mele; aparatul a trebuit sa fie reparat."

   In final, Sakho a dat o declaratie care spune totul: "Am fost adus sa completez o necesitate a clubului. Cel mai important lucru e sa vin aici, sa port tricoul cu mandrie si sa duc clubul cand mai sus posibil. Este o noua pagina in istoria lui Liverpool, dar si pentru mine - vreau sa imi las amprenta pe aceasta pagina. Am venit aici pentru fotbal, nu pentru bani. Am pus fotbalul si mutarea aici inaintea oricarui aspect financiar" a conchis Mamadou.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.