luni, 30 septembrie 2013

Post-Sunderland-Clash


     Nu ai fi prea multe lucruri de mentionat dupa confruntarea cu Sunderland.

   Inainte de toate, sa ne bucuram de victorie, dar sa nu ne entuziasmam prea tare, am jucat totusi cu ultima clasata. E bine da, ca nu ne mai impiedicam de echipele mici, dar asa e si normal.

   Despre meci, numai de bine, avand in vedere rezultatul final. Despre prestatia echipei, de rau... In prea mult momente fotbalistii nostri se aflau doar in atac si in aparare, nimeni la mijloc care sa lege jocul. Mi-e teama ca nu avem jucatori de calitate care sa faca asta. Gerrard e jucat in cuplu cu Lucas, si, oricum, nu prea il mai tin franele, iar cineva sa sprijine atacul...mai nimeni... Chiar si cu revenirea lui Coutinho si a lui Allen mi-e teama ca nu avem mijlocasi care sa rupa gura targului. Trebuie tratata serios problema inactivitatii de la creatie, de la mijlocul terenului.



     Suarez. A revenit si deja a marcat o dubla. Eu am spus-o ca el o sa marcheze 30 de goluri si Sturridge 20 :)). Oricum, sa recunoastem, Suarez a revenit parca mai incisiv, mai determinat ca inainte. E un profesionist, da tot ce are pe teren chiar daca inca se mai vede o grimasa de nemultumire pe fata sa. Golurile i le-a dedicat, daca mai e cineva care nu a aflat, baietelului sau, Benjamin Suarez, care s-a nascut acum 3 zile. Sa ii traiasca!


   Lucas o sa rateze meciul cu Crystal Palace pentru ca, in cele 6 meciuri jucate in campionat, a acumulat deja 5 cartonase galbene. 

   Henderson inca se zbate, se straduieste, se zvarcoleste sa isi gaseasca o forma prin care sa se impuna in primul unsprezece, insa nu prea ii reuseste, poate si din cauza ca nu e jucat pe postul de mijlocas central, ci pe cel de mijlocas dreapta.

   In fine, nu am jucat nemaipomenit, dar am castigat, si ma intreb cum o sa arate echipa cand o sa si joace bine.

   Suntem pe locul 2, sa ne bucuram de acest lucru :).


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.