miercuri, 18 septembrie 2013

Henderson progresează ...


   După părerea mea, formată după ceea ce am văzut în ultimele partide, Jordan Henderson a crescut în joc. Totodată, acest lucru mă determină să spun că mijlocașul britanic trage din greu la antrenamente și reușește să se mențină în primul unsprezece, în ciuda competiției aprige care există în lotul nostru.

   Acum nu mă acuzați de favorizarea ”infractorului”! :)) Este posibil ca, câțiva dintre voi să știe că Jordan este unul dintre jucătorii mei preferați, poate ”ăl mai preferat”.

   Din ce am citit recent, englezul rămâne cu picioarele pe pământ și trage din greu, pentru a-l răsplăti pe Brendan, pentru încrederea pe care i-a acordat-o, și pentru a-și asigura pentru o perioadă cât mai îndelungată locul în primul unsprezece.

   Mi-a plăcut de el cu Swansea. Câteva treceri interesante, atitudine de războinic, mereu determinat.



LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.