marți, 17 septembrie 2013

Swansea 2-2 Liverpool


   În această seară am avut parte de un meci frumos pe Liberty Stadium, acolo unde lebedele și cormoranii au dat-o la pace, scor 2-2. Rezultatul este corect și mă mulțumește, având în vedere că am obținut un punct într-o deplasare destul de grea.

   Am vizionat meciul pe un stream rusesc, iar ceea ce am putut să remarc este că, comentariul a fost sub așteptările mele. Shelvey a deschis scorul în minutul 2, iar imediat, în minutul 4, Sturridge a egalat după o greșeală a fostului fotbalist al cormoranilor. Comentatorul ... nici un strigăt, bucurie ... parcă mă uitam la o reluare, cu o analiză făcută live din studio. În fine. 

   Prima repriză ne-a aparținut, cu un Moses care a stabilit scorul pauzei, printr-un şut frumos. Puteam să marcăm mai mult, mai ales la acea ocazie a lui Sturridge de la începutul reprizei secunde. Laudrup şi-a mobilizat foarte bine jucătorii, iar în mitanul secund, gazdele s-au mișcat mai bine, egalând prin Michu și continuând să-și creeze ocazii.

   Au debutat astăzi Sakho și Moses. Francezul a arătat o ușoară nesiguranță pe linia de fund, dar să ținem cont că aceasta a fost prima sa partidă în tricoul nostru. De cealaltă parte, Victor s-a mișcat bine și mi-a plăcut, mai ales în prima repriză, când a fost mai activ.


   Am rămas pe primul loc, dar eu zic să nu mai aducem momentan în discuție acest lucru. Știu că am început bine și ne facem gânduri mari, dar să rămânem cu ambele picioare pe pământ.

   Urmează partida cu Southampton, de pe teren propriu. Victorie ... asta ne trebuie. Competiția pentru primele patru locuri este puternică, mai ales după transferurile făcute de unele formații. Totuși, sunt încrezător și sper să realizăm ceea ce ne-am propus.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.