duminică, 22 septembrie 2013

Greșeală cu împrumutul lui Suso?


   Suso a fost împrumutat la finalul lui iulie la Almeria, pentru un sezon. Se pare că jucătorului iberic îi priește mutarea în țara natală, bifând evoluții din ce în ce mai bune în tricoul echipei din Primera Division. În această etapă, acesta a și marcat împotriva lui Levante, printr-un șut foarte frumos din afara careului și pare că promite din ce în ce mai mult. Ba chiar, conform statisticilor, Suso este jucătorul care a reușit cele mai multe driblinguri din acest sezon (22), urmat de Messi cu 17. 

A greșit Rodgers prin împrumutul acestuia la Almeria sau i-a făcut un bine, pentru că ibericul avea nevoie de meciuri?

   O întrebare la care eu nu sunt decis ce să răspund. Pe de o parte, având în vedere cum s-a descurcat mijlocul nostru în absența lui Coutinho, în partida cu Soton, parcă mi-aș fi dorit să rămână și să-l văd în acțiune, dar pe de altă parte, Almeria îi oferă ce vrea și ce vrem și noi - meciuri în picioare.

   Prin ceea ce ”am reușit” în partida cu sfinții, mi-am dat seama de importanța jucătorilor tehnici, gen Coutinho, care-ți pot rezolva un meci. Din ăștia ne mai trebuie, fraților! De aveam noi acum un Eriksen, stăteam liniștiți în absența lui Coutinho.  

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.