duminică, 22 septembrie 2013

Analiza etapei

Liverpool 0-1 Southampton.
   De mult mi-am dorit să scriu un astfel de articol, iar astăzi am decis să o fac, chiar dacă poate nu este un subiect perfect potrivit site-ului nostru.

   Am urmărit în această etapă mai multe meciuri decât am reușit să văd până acum într-o singură rundă. Premier League este un campionat spectaculos, care te încântă înainte de începerea partidei, dar o face și mai mult în timpul ei, indiferent de echipele care se întâlnesc. Apriga competiție duce de foarte multe ori către surprize uriașe, către partide cu multe goluri și către spectacol total.

   Încep această scurtă analiză cu partida dintre Norwich City și Aston Villa, încheiată cu victoria echipei lui Paul Lambert, scor 1-0. Mizam în această dispută pe un X2. Galben-verzii, nu prea în formă pe teren propriu, iar adversarii, o echipă destul de puternică pe teren străin. Snodgrass, fostul jucător a lui Leeds, a ratat un penalty pentru Norwich.

   Despre victoria lui Southampton pe Anfield nu mai vorbesc. Nu mă așteptam, dar aveam o oarecare teamă. Știam că nu joacă rău și își vor vinde scump pielea.

Steve Bruce, bucurându-se de victoria băieților săi, 3-2 la Newcastle.
   Newcastle 2-3 Hull. Nu prea aspiram spre un asemenea rezultat. Gazdele, de departe cu un lot mai bun, dar nu știu ce se întâmplă cu ei. Nu merge treaba pe acolo. Hull, cu Steve Bruce antrenor, au obținut trei puncte de aur.

   West Bromwich, la prima victorie pe teren propriu în acest sezon. 3-0 cu Sunderland, care a ajuns lanterna roșie cu un singur punct. Astăzi am văzut ce a făcut Di Canio după fluierul final, când s-a dus în fața suporterilor pentru a le cere scuze, iar aceștia îl alungau la vestiare. Omul ăsta e senzațional. Are niște reacții ca la noi.

   Everton, victorie pe terenul lui West Ham, scor 3-2. Interesant, mai ales un jucător precum Leighton Baines. Două goluri superbe din lovitură liberă ... cel mai bun fundaș stânga din Premier League, după părerea mea. În orice caz, West Ham suferă din cauza absenței lui Carroll. Înlocuitorul său, Maiga, nu este de nicio culoare (nu mă refer la aspectul fizic).

   Mourinho a obținut cele trei puncte în partida cu Fulham de pe Stamford Bridge, scor 2-0. Avea nevoie de acestea după acel 1-2 cu Basel. Totuși, toată lumea se aștepta ca Chelsea să domine încă de la începutul sezonului, dar ceea ce vedem până acum nu a satisfăcut așteptările suporterilor lor.

   Tunarii au triumfat astăzi pe Emirates, 3-1 cu Stoke. Au preluat fotoliul de lider, Ozil devine încetul cu încetul cea mai importantă piesă din puzzle-ul lui Wenger.

   Lebedele au prins aripi după victoria de la Valencia, din Europa League, și au obținut cele trei puncte și pe Selhurst Park, în fața lui Crystal Palace. Trebuie să recunosc că dacă vrea, Swansea joacă un fotbal extrem de frumos, iar asta se întâmplă de pe vremea lui Brendan. Aici mă așteptam la victoria lor. Investițiile cu cap făcute de Laudrup acoperă fiecare bănuț plătit.

   Tottenham s-a impus în minutul 93 la Cardiff, prin golul lui Paulinho. Al naibii norocoși. Însă, trebuie să recunoaștem că au un lot bun.

Manchester City 4-1 Manchester United.
   În final, aduc în discuție derby-ul orașului Manchester. 4-1 pentru cetățeni. Impresionant. Mereu m-am întrebat cum o să meargă United după retragerea lui Fergie. Greu pentru Moyes. De cealaltă parte, Pellegrini este un profesionist. Vedeți ce înseamnă să ai un antrenor cu experiență, atât în competițiile mari interne și internaționale?! Și lotul este pe măsură. Competiție aprigă pe posturi, bancă de rezerve mai bună decât primul unsprezece al multor echipe, inclusiv al nostru. Ei au pe bancă jucători precum Dzeko, Jovetic, Javi Garcia, iar noi jucăm cu Henderson și Aspas. Banul face minuni în fotbal. Momentan, pe ei îi văd favoriți la câștigarea titlului în acest sezon.

   Cam atât cu această etapă. Mă bucur că am reușit să-mi transform plăcerea de a analiza etapa în scris. Aștept și opiniile voastre cu privire la această rundă care nu ne-a avantajat. Mi-ar face plăcere să dezbatem și alte partide, alte evenimente din cadrul acestora. O seară cât mai frumoasă!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.