duminică, 19 decembrie 2010

Babel fericit la Liverpool !

   
   Într-un interviu acordat pentru Daily Mail, Ryan Babel declară că este fericit la Liverpool de când a venit Roy Hodgson. 

     " Sunt de patru ani aici la Liverpool şi mai am un an contract. Eu aş vrea să rămân ! Nu mi-am schimbat atitudinea faţă de club. Clubul este fantastic ! Sunt mulţi fani care cred în mine. Ei (Hodgson şi Benitez) sunt diferiţi. Actualul manager gândeşte altfel şi mă face să mă simt bine şi să am încredere în mine. Când a venit s-a apropiat mai mult de jucători, discuta cu ei despre orice şi asta i-a făcut să devină mult mai răspunzători. Pe vremea lui Rafa, antrenorul secund avea multe responsabilităţi, dar acum este total diferit. Această ţară încă nu a văzut cât de bun sunt. " a declarat olandezul Ryan Babel.

   Din declaraţia lui tragem concluzia că Roy este mai apropiat de jucători decât a fost Rafa. Jucătorii se simt mult mai bine acum, dar trebuie să vină şi rezultatele. 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.