vineri, 3 decembrie 2010

Jova il pune pe ganduri pe Hodgson !

   
   Dupa golul marcat impotriva Stelei si partida buna facuta, Milan Jovanovic ii da un semnal de alarma managerului Roy Hodgson, cu privire la un loc in primul 11. 
     " Am fost foarte fericit pentru ca am marcat. M-am bucurat sa primesc sansa sa joc si sper sa joc cat mai multe meciuri. Este dificil sa vorbesti atunci cand esti rezerva. Am un contract pe 3 ani cu Liverpool si sunt rabdator."
   In ceea ce priveste meciul cu Steaua, Jova a declarat :
     " Nu am jucat prea bine, dar am obtinut rezultatul dorit si asta e tot ce conteaza. Rezultatul de egalitate a fost echitabil, dar acesta a fost un meci greu pentru noi. Calificarea a fost tinta noastra si ne-am atins obiectivul."

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.