vineri, 10 decembrie 2010

Lucas cu gandul la TOP 4 !

   
   Mijlocasul brazilian al cormoranilor, Lucas Leiva, a afirmat faptul ca Liverpool trebuie sa fie constanta in rezultate pentru a juca in Uefa Champions League sezonul urmator . El a sustinut faptul ca echipa trebuie sa obtina rezultate bune si in deplasari pentru ca pe teren propriu nu prea ne incurca nimeni. Ar fi momentul potrivit acum la Newcastle sa castigam.
     
     " Nu am inceput bine in acest sezon. Eram in subsolul clasamentului, dar in ultimele jocuri am jucat bine. Cu Spurs meritam mai mult. Puteam sa castigam meciul. Speram sa castigam si meciurile urmatoare si sa ne apropiem de Top 4. Trebuie sa castigam si in deplasare la fel cum o facem pe Anfield. Este mai dificil in deplasare deoarece echipa gazda preseaza mai mult. Putem sa facem acest lucru ! Este greu de spus unde vom fi la finalul sezonului, dar tinta noastra principala este ocuparea unui loc de Uefa Champions League. "

   Cat despre meciul cu Newcastle de sambata, brazilianul declara :

     " Cei de la Newcastle vor fi motivati pentru ca ei vor sa-i arate noului manager ce pot. Nu stau rau in clasament. Au remizat cu Chelsea, i-au invins pe Arsenal si au jucatori de calitate. Debutul meu in Premier League a fost contra lui Newcastle. Atunci i-am invins cu 3-0, iar in retur am castigat cu 5-1, Stevie G. marcand atunci o dubla. Am amintiri placute cu ei deoarece am si reusit sa marchez impotriva lor pe Anfield. Daca vom reusi sa jucam cum am jucat in ultimele trei meciuri, vom avea o mare sansa in a obtine cele trei puncte. "

   Speram si noi ca echipa lui Hodgson sa ne faca o mare bucurie si sa plece de pe 'St. James Park' cu toate punctele. YNWA ! 
    
   

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.