duminică, 12 decembrie 2010

Verdictul lui Hodgson !

   Managerul cormoranilor, Roy Hodgson, nu si-a putut ascunde frustrarea dupa ce echipa sa a pierdut pe terenul lui Newcastle cu scorul de 3-1. Nolan a deschis scorul in minutul 15, Kuyt a egalat la putine minute dupa reluarea reprizei secunde, Barton a dus echipa gazda in avantaj in minutul 80, iar Carroll a inabusit sperantele egalului, ducand scorul la 3-1.

     " Este o lovitura mare pentru noi pentru ca am jucat bine. In prima repriza am avut controlul balonului, le-am pus apararea la incercare si ne-am creat ocazii. Am avut sperante ca  vom continua sa jucam bine, dar repriza a doua m-a dezamagit. I-am lasat pe Newcastle sa se apropie  de poarta noastra si astfel au marcat golul doi. Inainte de golul lui Barton am avut vreo trei ocazii de gol pe care trebuia sa le fructificam. " a declarat Roy la  conferinta de presa de dupa meci. 


  
    Urmatorul meci pentru Liverpool va fi cel de pe teren propriu de miercuri contra celor de la FC Utrecht, in Europa League. Calificarea fiind rezolvata, probabil ca vor juca jucatorii care au evoluat mai putin in acest sezon, iar titularii vor fi odihniti pentru meciul de sambata contra lui Fulham de pe teren propriu.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.