luni, 20 decembrie 2010

Roy aşteaptă perioada de transferuri !

  
   Managerul cormoranilor, Roy Hodgson, abia aşteaptă perioada de transferuri din ianuarie pentru a întări echipa de pe Anfield. El încă lucrează la planurile lui Liverpool şi crede că impactul său va fi la fel ca a lui Harry Redknapp la Tottenham. 

       " Începe să fie cum mă gândeam eu. Încă nu am reuşit să implantez planul la toată echipa. L-am luat pe Paul (Konchesky) ca să joace fundaş stânga, pe Raul Meireles în locul lui Mascherano, iar Joe Cole şi Christian Poulsen au venit în acelaşi timp când am venit eu. Sunt fericit să am aceste responsabilităţi la Liverpool. Unui antrenor îi trebuie cam 6-7 luni să-şi aplice ideile. Sper să realizăm nişte transferuri reuşite în iarnă. "

   Perioada de transferuri începe de pe 1 ianuarie 2011 şi se încheie pe 2 februarie 2011. Sperăm ca Hodgson să aducă jucătorii de care are nevoie şi astfel, Liverpool să termine în Top4 şi poate chiar să câştige Europa League.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.