luni, 13 decembrie 2010

Kuyt vrea sa joace !

   Olandezul Dirk Kuyt vrea sa joace miercuri seara impotriva fostei sale echipe, FC Utrecht. El spera ca nu va fi odihnit de Roy Hodgson care mai mult ca sigur va da sansa unor jucatori tineri sa joace, Liverpool fiind deja calificata. Intr-o declaratie data pentru site-ul oficial al clubului de pe Anfield, el a relatat ca si-ar dori foarte mult sa joace impotriva fostei sale echipe.

     " Am lipsit cateva meciuri in acest sezon pentru ca am fost accidentat si sper sa pot juca contra lui Utrecht. Evident ca am jucat foarte multe meciuri in acest sezon, dar sper sa pot juca contra lui Utrecht. Am jucat foarte bine in Europa League si sper sa iesim din grupe cu o victorie. Mi-a placut la Utrecht si sunt cativa jucatori care sunt acolo de pe vremea mea. " a declarat olandezul.

   Probabil ca Roy va folosi rezervele in meciul cu Utrecht. Exista posibilitatea de a juca si niste jucatori mai buni si mai cu experienta. Speram sa iesim din grupe cu o victorie si sa asteptam tragerea la sorti de vineri.   

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.