marți, 7 decembrie 2010

Roy despre Liverpool - Villa !

   
   In absenta vedetelor, Steven Gerrard si Fernando Torres, managerul cormoranilor , Roy Hodgson s-a declarat multumit de jocul echipe sale. Steven Gerrard a lipsit datorita accidentarii sale, iar Fernando Torres a fost la spital cu logodnica sa, aceasca dand viata unui baiat ieri-noapte. Astfel, atacul cormoranilor a fost format din David N'Gog si Ryan Babel, Roy fiind foarte multumit de acestia.

     " Am jucat bine la Tottenham meciul trecut dar nu am castigat si era important sa castigam in aceasta seara. Sunt foarte satisfacut datorita faptului ca am castigat, cu acesti jucatori care au avut multe responsabilitati in absenta lui Steven Gerrard, Fernando Torres si Jamie Carragher. Cel mai mult mi-a placut efortul facut de echipa. Am atacat si ne-am aparat foarte bine. A fost o victorie de echipa ! "

   De asemenea, Roy Hodgson l-a laudat si pe Ryan Babel, de la care nu se astepta sa joace atat de bine.

      " Nu am spus niciodata ca Ryan nu va mai primi nici o sansa. Am lucrat foarte mult la antrenament cu el. La Bucuresti a jucat bine, iar cum Torres nu a putut juca in seara asta, nu am avut nici o ezitare in a-l titulariza. Important este ca a marcat gol si a avut o finalizare buna. Acest gol ii va aduce mai multa incredere. " a declarat Roy Hodgson dupa meciul cu Aston Villa, castigat de Liverpool cu scorul de 3-0.

   In urmatorul meci, Liverpool se va deplasa pe 'St. James Park' pentru a disputa meciul cu Newcastle, un meci extrem de dificil, dar o victorie ar fi fantastica. YNWA ! 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.