joi, 30 decembrie 2010

Roy se ia de suporteri !

   Managerul cormoranilor, Roy Hodgson, intră în conflict cu suporterii, după declaraţiile date de la finalul meciului cu Wolverhampton, meci pierdut de cormorani cu scorul de 1-0.

       " De când am venit pe faimosul Anfield, suportul fanilor nu a fost cum mă aşteptam. Mă gândeam că fanii ne vor susţine pentru că avem nevoie de susţinere. " a declarat managerul cormoranilor. 

   Imediat după primirea golului în minutul 56, suporterii au început să cânte diferite cântece pentru Kenny Dalglish, şi anumite cântece împotriva lui Roy. Când managerul nostru a decis să-l schimbe pe N'Gog cu Ryan Babel, suporterii au început să-l huiduie pe Hodgson, ba chiar un suporter din spatele băncii tehnice a cormoranilor s-a ridicat în picioare şi a început să-l înjure pe Roy, chemându-l totodată pe Rafa Benitez înapoi. Fanii cormoranilor au simţit momentul neprielnic pentru trupa lui Roy şi au făcut o atmosferă fantastică , care s-a dovedit nefolositoare jocului de pe teren.

       Drept să vă spun, am avut şi eu răbdare cu Hodgson, dar după informaţiile aflate despre el şi mai ales după aceste rezultate proaste, nici nu mai vreau să aud de acest Roy. Nu cred că vom obţine un rezultat bun pe 1 ianuarie împotriva lui Bolton Wanderers, o echipă net superioară lui Wolverhampton.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.