miercuri, 31 august 2011

Coates - transfer finalizat !!!



   Transferul lui Sebastian Coates s-a oficializat.

   Uruguayanul de 20 de ani a recunoscut că Luis Suarez a avut un rol aparte în realizarea acestui transfer. Sebastian  a declarat: " Luis mi-a spus foarte multe despre club, însă în special despre suporteri mi-a povestit, cât de fanatici sunt. Acest lucru am putut să îl observ şi eu în meciul cu Bolton; suporterii chiar au împins echipa de la spate. "

   " Luis mi-a mai povestit de asemenea despre istoria lui Liverpool şi sunt încântat că am semnat cu un club grandios, cu o istorie fantastică. Ştiu că Luis o să mă susţină, dar eu trebuie să muncesc din greu la antrenamente şi să profit de meciurile în care o să joc, pentru a mă impune printre titulari " a mai adăugat Coates.

   " Nici nu semnasem cu Liverpool şi la meciul cu Bolton mi-aş fi dorit să intru în teren. Vreau să câştig cât mai multe trofee în tricoul lui Liverpool, iar pentru asta trebuie să ridicăm standardele. Toată lumea s-a purtat ireproşabil de când am sosit aici, iar eu vreau să îi răsplătesc prin confirmarea abilităţilor mele " a încheiat Sebastian.

   Îi urăm bun venit şi un călduros YOU'LL NEVER WALK ALONE !!!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.