duminică, 7 august 2011

Fabio Aurelio - apt de joc



     Brazilianul Fabio Aurelio a revenit ieri pe teren după o accidentare care l-a ţinut ceva timp departe de teren. Fabio, după câte ştiţi şi voi, s-a "rupt" în derbyul cu Arsenal din sezonul trecut, suferind o accidentare destul de urâtă la gambă.

   A revenit aşadar ieri, în meciul împotriva fostei sale echipe, Valencia. A facut un meci solid şi dacă menţine această formă şi este ferit de accidentări, cred că este favorit pentru postul de fundaş stânga, chiar dacă vor mai veni jucatori pentru acest post.

   Iată ce a declarat brazilianul după meciul de ieri: " Accidentările mi-au pus mari probleme, dar cred că pot să fiu mult mai disponibil de acum înainte. Am avut unele probleme la gambă şi nu am putut să joc în toate meciurile de pregătire. Abia de o săptămână ma antrenez cu echipa şi nu mă simt în urmă nici cu pregătirea fizică, nici psihic nu mă simt depăsit. Sunt foarte bucuros că am revenit pe teren, m-am simţit foarte bine. "

   Probabil că revenirea lui Fabio a facut ca transferul lui Enrique să intre în stand-by. Cred însă că ar trebiui să fie forţată aducerea lui Enrique, pentru că postul de fundaş este deficitar oricum. Fabio se poate accidenta foarte uşor dacă este forţat ( după cum am obsevat ), iar Robinson nu este o soluţie de încredere, Insua la fel.


Aici puteţi urmări evoluţia lui Aurelio în meciul de ieri.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.