duminică, 21 august 2011

Interviu - Ce crede Downing despre Liverpool?

   
   Într-un interviu acordat revistei Match of the Day, Stewart Downing a explicat puţin viaţa de fotbalist la Liverpool. Aici găsiţi ceea ce a spus jucătorul englez ...

     1.Downing despre poziţia lui în teren ...
   
   Nu mă gândesc să joc doar ca aripă stângă sau dreaptă, ceea ce este probabil punctul meu forte. Dacă nu voi juca pe aceste două posturi, voi încerca să dau tot ce e mai bun şi pe altele, să fiu servant la goluri şi să marchez şi eu la rândul meu câteva. Fanii sunt foarte fericiţi şi sper că putem face ceva sezonul acesta.

     2. Downing despre parteneriatul cu Andy Carroll ...

   Pot avea un parteneriat foarte bun cu Andy Carroll. Eu sunt bun la centrări, iar el este bun la finalizarea lor. Andy este un jucător de top! 

     3. Downing despre meciurile de pe Anfield ...

   Când vii pe Anfield în calitate de jucător al echipei adverse, te uiţi peste tot, auzi mulţimea care cântă şi îţi spui: "Iubesc să joc aici!" Aston Villa este un club minunat, dar când Liverpool este interesată de tine, nu-i poţi refuza. 

     4. Downing despre obiectivele sale la Liverpool ...

   Ar fi perfect dacă aş câştiga cât mai multe trofee. Principalul obiectiv pe termen lung este câştigarea Premier League-ului, dar asta nu se întâmplă peste noapte. Trebuie să construieşti o echipă bună, iar acest lucru l-a început Kenny acum. 

     5. Downing despre atmosfera din vestiar ...

   Am vorbit cu băieţii mai vechi din echipă (Jamie Carragher şi Pepe Reina), iar aceştia mi-au spus că atmosfera plăcută este la ordinea zilei. Fanii şi-au primit recompensa!

 P.S. REZUMATUL MECIULUI ARSENAL - LIVERPOOL ESTE DISPONIBIL PE PAGINA 'REZUMATE'.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.