marți, 23 august 2011

Dirk Kuyt vrea să rămână ...

   
   Atacantul lui Liverpool, Dirk Kuyt, a susţinut cu desăvârşire că vrea să rămână pe Anfield, în ciuda interesului venit din partea lui Inter Milano. Rob Jansen, impresarul jucătorului, a confirmat faptul că gruparea de pe Giuseppe Meazza şi-a manifestat interesul pentru olandez, dar jucătorul în cauză nici nu vrea să audă de o plecare, insistând că doreşte să-şi respecte extinderea contractului semnată în aprilie.

     " Din câte ştiu, nu este nimic adevărat din asta. Eu sunt fericit la Liverpool! "

     " Nu mi-am extins contractul pentru încă doi ani acum trei luni, pentru nimic. Nu trebuie să faci acest lucru dacă vrei să pleci cât mai repede de la un club. " a afirmat olandezul.

   După venirea mai multor jucători în această vară, postul lui Kuyt nu este sigur, dar olandezul nu se teme de concurenţă, chiar dacă va fi nevoit să stea uneori şi pe bancă. 

     " Poate mulţi oameni consideră că eu doresc să plec, dar în mintea mea nu există aşa ceva. Liverpool are o echipă foarte bună, şi uneori poţi fi şi rezervă. "

     " Este intenţia mea să stau aici, dar nimic nu este sigur. În fotbal, ziua de mâine poate fi diferită. " a mai adăugat Kuyt.

   Este clar că Liverpool ocupă deja un loc în inima lui Kuyt, iar olandezul este îndrăgostit de clubul de pe Anfield. Sperăm să rămână şi poate să se retragă la Liverpool, iar mai apoi, să ocupe un loc la club, aşa cum îşi exprima el dorinţa cu câteva luni în urmă.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.