vineri, 12 august 2011

Jose Enrique - "L'pool a fost prima opţiune!"

   
   Astăzi se va încheia afacerea Enrique, după spusele presei din Albion, când spaniolul va semna un contract pe patru ani de zile cu gruparea de pe Anfield.

   Fundaşul stânga a aşteptat toată vara acest moment, declarând că Liverpool era singurul club la care îşi dorea să meargă. Se pare că salariul jucătorului se va roti în jurul sumei de 65,000 de lire sterline pe săptămână, debutul său fiind aşteptat încă din prima etapă.

     " Am respins oferte bune din alte ţări pentru a rămâne în Anglia. Stilul de joc de aici este perfect pentru mine, şi vreau să devin cât mai bun. "

     " Întotdeauna am vrut să merg la Liverpool, iar ei au fost prima mea opţiune. Una dintre ambiţiile mele este aceea de a juca constant în naţionala Spaniei, iar pentru acest lucru am mai multe şanse de la un club precum Liverpool, decât de la Newcastle. " a mai susţinut Jose Enrique.

   Acum, cormoranii îşi vor îndrepta atenţia spre aducerea unui fundaş central, iar principalii candidaţi pentru acest post par a fi Scott Dann, Gary Cahill şi Per Mertesacker.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.