marți, 15 ianuarie 2013

20 de milioane pe Valdes??? ... NICI SĂ N-AUD!


   În ultimul timp, am citit numeroase zvonuri cu privire la Victor Valdes, cel care ar putea ajunge pe Anfield, conform zvonurilor prezentate în presă. Se pare că goalkeeper-ul spaniol a refuzat să-şi prelungească contractul cu Barcelona, iar catalanii ar dori să-l vândă în iarnă, pentru a nu-l pierde gratis în vară.

   La prima vedere pare un transfer destul de răsunător, însă eu nu prea sunt de acord cu el. În primul rând, dacă Barca îl vinde acum, va cere cam 20 de milioane de euro pe el, ceea ce mi se pare o prostie pe care o putem face rapid, având în vedere experienţa noastră la acest capitol (35 milioane pe Carroll şi lista poate continua ...). În al doilea rând, Valdes nu mi se pare un portar de care să avem nevoie. Chiar nu mai putem rezista fără un goalkeeper până la vară? Chiar trebuie să aruncăm banii pe geam degeaba? Are 31 de ani. Totuşi, în faţa experienţei sale mă aplec. A câştigat tot ce putea fi câştigat, însă nici aşa nu l-aş lua. De ce? Când mă gândesc la cât de nebuni sunt ăştia de la noi, fiind în stare să dea 20 de milioane pe Valdes, mă ia cu dureri de cap.

   Sincer, l-aş prefera pe Jack Butland, dacă tot vor ăştia să aducă un portar. Dar mai bine am aduce un mijlocaş talentat, de creaţie, sau un atacant ... jucători de care chiar avem nevoie. E doar opinia mea ...

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.