sâmbătă, 12 ianuarie 2013

L'pool e peste tot ... chiar şi în vis!


   Chiar dacă această postare nu este una de interes general, am ţinut cu orice preţ să o scriu. Aseară, după ce am luat tratamentul, fiind puţin răcit, m-am băgat la somn, sperând că voi dormi foarte bine. Aşa a şi fost. Am avut un vis foarte frumos, pe care ţin să vi-l povestesc ...

   Mă aflam în tribunele lui Old Trafford, asistând la partida dintre Manchester United şi Liverpool. Atmosferă incendiară ... se simţea că e derby-ul Angliei. Meciul începea, iar tensiunea îşi spunea cuvântul. La un moment dat, Suarez se duelează cu ultimul apărător al lui United (Ferdinand din câte îmi amintesc), reuşeşte să treacă de el şi marchează, trimiţând mingea cu piciorul stâng la colţul lung. Deci am reţinut şi detaliile (cu piciorul stâng, colţul lung ...). Cert este că scorul nu s-a oprit aici. Cormoranii au mai reuşit să înscrie odată prin Sturridge, care trimite cu stângul la colţul scurt, cam din aceeaşi poziţie în care era şi Suarez la golul său, poate un pic mai avansat. Scor final: Manchester United 0-2 Liverpool. Doamne, dacă ar fi aşa şi mâine!

   Să ştiţi că nu sunt singurul. Am mai întâlnit persoane care mi-au povestit astfel de vise pe care le-au avut, legate de Liverpool. Cred că şi printre voi sunt câţiva cormo-visători. Dacă da, povestiţi aici care a fost cel mai frumos vis legat de Liverpool Football Club, pe care l-aţi avut.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.