joi, 7 martie 2013

Aly Cissokho revine în atenţia noastră


   Suntem conştienţi de problemele pe care le avem pe partea stângă a apărării. Din toate punctele de vedere, inclusiv cel al experienţei, constatăm că Jose Enrique este singurul jucător care poate acoperi acel post pe deplin, ceea ce trebuie să ne pună pe gânduri. Soluţia? Trebuie să aducem un fundaş stânga în vară, care să concureze cu jucătorul iberic.

   Presa din insulă a readus la suprafaţă un zvon care datează din trecutul apropiat - este vorba despre Aly Cissokho, actualul apărător stânga al Valenciei. Îmi pare rău că nu am urmărit aseară disputa dintre Paris Saint Germain şi Valencia, pentru a analiza puţin jocul fotbalistului care ne-a captat privirea.

   Încă de pe vremea evoluţiei lui Cissokho la Olempique Lyon, oficialii de pe Anfield au intenţionat să-l aducă. Deocamdată, jucătorul în vârstă de 25 de ani a bifat 22 de apariţii pentru gruparea de pe Mestalla, însă aceştia par să fie forţaţi spre a-l vinde, datorită problemelor financiare.

   La un moment dat, Aly Cissokho a fost întrebat despre zvonurile care îl leagă de Liverpool, iar replica acestuia a fost pe placul nostru: " Liverpool? Niciodată nu m-am ferit să spun că Premier League este campionatul care mă atrage cel mai mult. Sunt încântat pentru că numele meu este asociat unei asemenea echipe. Liverpool este un club mare, iar puţini jucători reuşesc să îmbrace tricoul acestei echipe. "

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.