luni, 4 martie 2013

Care-i treaba cu Assaidi?


   În ultimul timp, l-am dat dispărut și nu știam ce se întâmplă cu el. Nu știam de ce nu mai joacă ... de ce nu este inclus măcar pe banca de rezerve. Totuși, a apărut în partida cu Zenit Sankt Petersburg de pe Anfield, făcând o figură frumoasă, sub privirile celui care l-a adus. Poate v-ați dat seama despre cine este vorba, poate nu ... e Oussama Assaidi.

   Cert este că luna ianuarie a acestui an i-a fost alocată Cupei Africii. Înainte de aceasta, ultima partidă în care a fost prezent pe banca de rezerve, a fost cea de pe Loftus Road (30 decembrie 2012).

   Rodgers l-a adus de la Heerenven contra sumei de 3 milioane de lire sterline (dacă nu mă înșel). Nu a venit cu mult fast, însă ne întrebăm de ce nu primește mai multe șanse?! Cel puțin, dacă nu vă întrebați voi, eu o fac. Îmi amintesc că a început mai timid, neconvingând suporterii într-o proporție prea mare, dar în meciul cu Zenit Sankt Petersburg din retur, din minutul 60 și până la finalul partidei, pe mine m-a impresionat. A realizat unele faze foarte frumoase, trecând minunat de jucătorii adverși. Poate nu se antrenează bine, iar din această cauză, Brendan preferă să-l lase pe banca de rezerve, preferând alți jucători, care după părerea mea, nu-l depășesc ca și valoare. Poate ... nu știu ...

   Ce părere aveți despre această situație a fotbalistului marocan și cum ați dori să se procedeze în această situație? Eu unul cred că merită mai multe șanse ...

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.