sâmbătă, 16 martie 2013

AM MERITAT-O! Soton 3-1 Liverpool


   Din nefericire, nu am reuşit să continuăm seria de victorii atât de dorită, după ce astăzi am pierdut pe terenul lui Southampton, scor 3-1. Atât de dorită? Eu nu cred. Din ceea ce am văzut, băieţii nu şi-au dorit victoria, dar să analizăm puţin partida ...

   Gazdele au început meciul în atac, iar dorinţa acestora de a obţine un rezultat bun s-a observat, chiar şi din faţa televizorului. Nu a durat mult, iar efortul elevilor lui Pochettino a fost răsplătit. Schneiderlin a deschis scorul, în urma unei faze la care eu îl consider vinovat pe Glen Johnson. Dacă nu ştiţi de ce, revedeţi faza primului gol şi o să vă convingeţi. Cu privire la Johnson ... cred că va încălzi banca pentru mult timp, dacă Martin Kelly va avea evoluţii bune când va reveni. Glen a greşit şi cu Tottenham. Nu reuşeşte aproape niciodată să blocheze adversarul în aer, este depăşit uşor de cele mai multe ori ... nu înţeleg ce se întâmplă cu el. M-aş mira să-l văd titular la naţională în locul lui Kyle Walker de la Tottenham, care este cu mult peste jucătorul nostru în acest moment.

   După marcarea primului gol, Southampton rămâne în atac. Lambert scapă singur cu Jones în minutul 10, însă australianul îi închide perfect toate unghiurile. Liverpool a oferit prea multe spaţii, iar mijlocaşii gazdelor de astăzi au putut avansa foarte uşor. În minutul 33, atacantul sfinţilor execută o lovitură liberă, deviată de Sturridge, care duce scorul la 2-0. Peste şase minute, Rodriguez nimereşte bara pentru gazde, urmând ca mai apoi, peste un minut, Coutinho să rateze singur cu portarul. La ultima fază a primului mitan, acelaşi Coutinho reuşeşte să marcheze, aducându-i pe cormorani în joc.

   Repriza secundă a fost la fel de încinsă, în ciuda ploii abundente care cădea peste St. Mary Stadium. Cormoranii au avut mai multă posesie, însă un chef mai puţin de a juca. Suarez nu s-a văzut mai deloc în acest meci, iar prestaţia băieţilor nu a fost la fel de eficientă precum în ultimele meciuri. În minutul 80, Rodriguez trece prin apărarea noastră relaxată, mai exact pe lângă Skrtel, ducând scorul la 3-1, acesta fiind şi rezultatul final.

   Cred că Southampton a meritat victoria. Atitudinea lor a fost suficientă pentru a câştiga acest duel, demonstrând că echipele mari pot fi învinse cu un joc bun şi cu o tactică perfectă de orice echipă. Am refuzat să văd finalul meciului, nu pentru că eram foarte nervos, ci pentru că frustrarea intrase în mine. Celelalte candidate la locurile de cupe europene au câştigat, ceea ce nu este deloc bine pentru noi, dar ne-am meritat soarta în această partidă. Nu mi-a plăcut deloc jocul prestat de băieţi.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.