sâmbătă, 2 martie 2013

Cum ținem de Suarez?


     Am citit puțin mai devreme primul articol pe liverpoolecho legat de echipa de fotbal. Brendan Rodgers vorbește despre Suarez în principal.

   În articol e adusă în discuție rămânerea lui Suarez pe Anfield în condițiile în care, Doamne ferește, Liverpool nu îi asigură o participare în cupele europene. 

   Cum ar reacționa Suarez? E adevărat că e într-o formă de invidiat și că își dorește mai mult, în orice caz, decît îi oferă Liverpool în momentul de față, cu toții de dorim asta, evident. Mi-e teamă, mi-e teamă să nu părăsească clubul. E adevărat că și-a prelungit contractul astă-vară și că a declarat că vrea să obțină performanțe cu Liverpool, dar totuși, să fii pus între Messi și Ronaldo în atacul echipei ideale a sezonului, și să nu obții nimic pe niciun plan cu echipa de club, e cam injositor.

   Chiar dacă uneori simt că se plafonează pe Anfield (și sper să îmi iertați gîndul ăsta), sper ca Suarez să fie sentimental cu clubul și să aibă răbdare să atingă performanța cu Liverpool, nu cu altă echipă.

   Privind spre finalul de sezon, la sfîrșitul căruia că cred realist doar locul 6 (dacă nu mă înșel) ne aduce calificarea în Europa fotbalistică, să sperăm că vom câștiga următorul meci, cel cu Wigan.

   YNWA!


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.