miercuri, 7 august 2013

AVANCRONICĂ: Valerenga v Liverpool


   După turneul de pregătire din Asia și Australia, Liverpool revine pe tărâm european în materie de amicale, lăsând la o parte testimonialul lui Steven Gerrard. Valerenga este următoarea echipă care va încerca să ne pună probleme și penultima înainte de startul noului sezon, atât de așteptat.

   Mă întreb dacă vom reuși să păstrăm recordul, adică victorie fără gol primit. Destul de realist și sper că acel 3-3 din 2011 să nu semene cu rezultatul partidei de astăzi.

Valerenga


   Echipa norvegiană a îndurat o corecție maximă din partea Barcelonei la sfârșitul lunii iulie, fiind zdrobită cu scorul de 7-0. Mă aștept ca stadionul lor să fie plin de tricouri roșii, așa cum a fost în ultimul amical disputat cu ei (dacă-mi amintesc bine). În ceea ce privește lotul, sunt câțiva jucători pe care s-ar putea să-i cunoașteți. Portarul lor, Lars Hirschfeld, a apărat buturile echipei CFR Cluj, în sezonul 2008-2009. Kristofer Haestad este căpitanul formației, însă s-ar putea să vi-l amintiți și pe Jan Lecjaks, jucător venit sub formă de împrumut de la Young Boys Berna.

Liverpool


   Brendan Rodgers a anunțat lotul care l-a deplasat în Norvegia, aici neregăsindu-se Luis Suarez, Daniel Agger, Martin Skrtel și Glen Johnson. Toți au fost lăsați acasă, datorită unor mici problemuțe medicale, suferite la antrenamente. Totuși, situația lui Suarez pare să ne apese în continuare. Se spune că oficialii noștri i-au acordat timp de gândire, pentru a se decide asupra viitorului săi. Iarăși se mai spune că a primit undă verde din partea noastră pentru a discuta cu Arsenal. Se spun multe, dar puține sunt credibile. Să revenim asupra partidei. 

Jucători de urmărit


   Mai mult ca sigur Kolo Toure va evolua în apărare, dar eu sunt curios cum va evolua partenerul său, oricare ar fi el. De asemenea, mai vreau să-l văd pe Aspas în acțiune, care nu m-ar mira dacă ar fi titularizat în prima etapă, având în vedere evoluțiile sale de până acum. Luis Alberto este un jucător care mai trebuie să-mi demonstreze câte ceva, cel puțin mie.

Arbitraj și TV


   Habar n-am cine-i arbitru, dar probabil că va fi tot un norvegian. Nici de această dată nu avem norocul să-i vedem pe băieți pe un post de televiziune din România, dar internetul oferă streaming-uri nenumărate.

Concluzii

   Ce pot să spun. Mă aștept la o nouă victorie și sper să fie una fără gol primit. Mi-ar plăcea să terminăm șirul amicalelor fără niciun gol încasat. Aștept să-i văd pe băieți la lucru și sper să facem un joc bun, combinativ. Mă interesează în special zona de atac, mai exact zona de străpungere a apărării adverse. Acolo consider eu că încă avem probleme. Sper să se găsească în această partidă un Hercule care să mă uimească.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.