duminică, 11 august 2013

indigestie


     pardon de titlu, dar mie nu mi-a picat deloc bine infrangerea cu celtic.

   "hai ma, e meci de pre-sezon, nu lua in seama infrangerea...nu conteaza rezultatul..."

   ce vorbesti ma? daca celelalte amicale au fost usoare, ei bine, acesta era singurul amical de luat in seama, si l-am pierdut.

   nu incape vorba de scuze. liverpool e liverpool si trebuie sa castige tot.

   nu vreau sa mai aud lamentari. m-am saturat sa ne bata echipele de care ne e mila.

   am crezut ca imi curge sange din nas in timpul meciului cand am vazut ca nu reusim sa marcam. nu conteaza nici posesia, nici cum a jucat celtic; la finalul zilei conteaza doar scorul: 1 la 0 pentru celtic.

   sa fie clar: nu mai e loc de compromisuri!


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.