sâmbătă, 10 august 2013

Celtic 1-0 Liverpool

Sturridge s-a întors. Atacantul britanic a fost introdus în repriza secundă.
     Mai cu bune, mai cu rele, am ajuns și la finalul perioadei de amicale, ultimul având loc în această seară. Din păcate am pierdut, scor 1-0, în fața lui Celtic, în urma unui gol primit care putea fi evitat, zic eu.

     Îmi doream mult să câștigăm și această partidă, dar m-am mulțumit cu un joc frumos, pe contre, așa cum doar cele două echipe, unite prin același imn, puteau să joace. Posesia ne-a cam aparținut, însă luciditatea de la finalizare rămâne în continuare o problemă ce trebuie rezolvată. Totuși, se pare că această luciditate de la final nu pare o trăsătură esențială a jocului implementat de Brendan. 

     Singurul gol al întâlnirii a fost marcat de Balde, în minutul 12.

     Mi se pare că Allen joacă puțin mai bine decât o făcea, ceea ce mă bucură enorm. Sunt curios dacă va fi titular în prima etapă. Toure are experiență și va fi un om de bază în echipă. Asta e clar. Nu-i ia Skrtel locul. Downing m-a cam dezamăgit meciul ăsta.

     Concluzia e clară: aștept prima etapă! Trebuie să începem cu dreptul! Stoke este o echipă de bătut rău, mai ales că managerul lor, Hughes, nu prea a făcut minuni pe unde a fost în ultima perioadă. Cel mai mult mă interesează primul unsprezece, ca să compar așteptările mele cu cele ale lui Brendan. O seară frumoasă!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.