miercuri, 7 august 2013

valerenga 1-4 liverpool


     am trecut fără prea mari probleme de valerenga, dar am primit gol. nu este o tragedie, însă recunosc că mi-ar fi plăcut să terminăm și această partidă amicală fără ca mingea oaspeților să treacă de linia porții noastre.

     am dominat copios jocul, norvegienii neridicându-se la nivelul nostru. luis alberto a deschis scorul în minutul 31, după un șut frumos expediat, la care portarul gazdelor nu a mai avut șanse. după patru minute, gazdele au egalat prin gonzalez. aspas a readus-o pe liverpool în avantaj, după golul marcat în minutul 43. mi-a plăcut cu a tras adversarul după el spre centrul careului, revenind mai apoi în viteză în fața porții, acolo unde piciorul său a intersectat centrarea lui downing.

     la pauză, brendan a schimbat mulți jucători, trimițând în teren elevi mai experimentați. kelly a marcat în minutul 54, urmând ca sterling să stabilească scorul final în minutul 90, 1-4. 

     mi s-a părut că allen a jucat mult mai liber în prima repriză. alerga mai mult, deschidea jocul ... un fel de playmaker.

     mai avem o singură partidă amicală, cu celtic, după care, stoke ne vizitează în prima etapă din premier league. păreri despre joc, jucători?

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.