miercuri, 28 august 2013

post - notts

     meci greu cu notts, dupa cum scrie si paul mai jos. da, insa toata lumea se astepta la un meci lejer, antrenament cu public. niet! era 2-0 si baietii trebuiau sa omoare meciul. probabil ca s-au gandit prea mult la meciul de duminica, si din cauza asta au devenit asa de relaxati. nu a avut notts nicio perioada de stralucire, doar liverpool a scazut turatia, asta e parerea mea.

   e regretabila accidentarea lui cissokho; dureroasa. sper sa revina repede. kolo am inteles ca va sta departe de gazon cel putin 4 saptamani. allen la fel.

   duminica va fi introdus skrtel, cu toate ca si el, abia revine dupa accidentare. e clar acum ca trebuie sa ranforsam apararea, sa aducem cel putin inca un fundas central. eu m-as declara multumit daca l-am aduce pe ilori sau sakho si pe moses.

   revenind la meci, iar am dat trei bare :)) 

   daca te uiti la scor, spui ca a fost un meci interesant, dar lejer, daca aflii ca s-au jucat si prelungiri spui "bitch please", daca mai afli ca liverpool a dat cele doua goluri din extra-time in inferioritate numerica, spui "ehehehehe, ce dracu de meci a fost asta?"

   meci tensionat, ce sa mai... noroc cu sturridge, omul meciului, omul startului de sezon.

   bring on the mancs!


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.