miercuri, 28 august 2013

CAM GREU: Liverpool 4-2 Notts County

Sturridge, alte două goluri.
     Cu greu, dar ne-am calificat. A fost necesar extra-time-ul pentru a definitiva soarta echipei care merge în turul următor.

     Sterling a deschis rapid scorul, în minutul 4, iar Sturridge a dublat avantajul în minutul 29. Îmi pare rău de accidentarea lui Cissokho din prima repriză. Mi-aș fi dorit să-l văd jucând mai mult. Sper să nu fie ceva grav.

     În repriza secundă, Notts County a evoluat mult mai bine, reușind să restabilească egalitatea, după golurile marcate de Arquin și Phillip. Bara ne-a stat în cale de câteva ori, dar trebuie să recunoaștem că ne-am relaxat puțin pe faza defensivă și am fost penalizați. La primul lor gol mi s-a părut că a greșit Wisdom. Parcă și Toure îi reproșa ceva după primirea acestuia.

     Cum nu trebuia să fie, având în vedere că urmează derby-ul cu Manchester United, am avut parte de două reprize de 15 minute, în care am mai marcat două goluri. Sturridge a punctat în minutele de prelungire ale primei reprize, iar Henderson, a stabilit scorul final, la capătul unei faze care l-a scos în evidență.

     Mă îngrijorează lipsa de eficacitate din fața careului advers. Nu văd niciun om acolo să preia mingea și să facă ceva concret. Cam toți se rotesc în jurul careului și pasează continuu, fără soluții eficiente. Mi-a plăcut sclipirea lui Henderson din final. Ne mai trebuie măcar un mijlocaș ofensiv de calitate care să facă cam aceleași lucruri.

     Urmează partida cu Manchester United. Grea de tot. Poate prindem o zi bună și reușim să scoatem un rezultat bun ... o victorie, dar e al naibii de greu. Rugați-vă până atunci intens și poate ne ajută Dumnezeu să obținem ce ne dorim! :D. Noapte bună!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.