luni, 12 august 2013

cum va suna impacarea?


     desigur, "liverpool va face tot posibilul sa repare relatia cu suarez", dar "suarez nu va fi iertat pana cand nu vom simti ca e 100% dedicat clubului", dar "impacarea trebuie sa se faca pe cale amiabila".

   ma gandii mai devreme. de ce s-a bagat henry in "telenovela suarez"? singurul raspuns plauzibil: vrea sa il pastreze pana o duce pe liverpool in champions league, apoi sa ia 100 de milioane pe el. deci clar suarez e in gratiile patronului.

   pana una alta, cum ar suna pentru fiecare din voi scuzele lui suarez? pentru mine cam asa:

   suarez: "imi pare rau, acum imi dau seama ca am gresit. eu si cu agentul meu am luat o atitudine nedemna fata de club. imi cer scuze tuturor suporterilor pentru ca i-am dezamagit, dar o sa fac tot posibilul ca lucrurile sa fie bine. am ramas la club iar acum singurul meu tel e sa ajut echipa sa ajunga in champions league. voi fi dedicat 100% pentru acest obiectiv, sunt aici, deci sunt concentrat pe munca pe care o trebuie sa o depun aici."

   brendan rodgers: "da, nu se putea incheia altfel relatia cu un profesionist desavarsit. e rasfatatul tribunelor si le va reintra repede la inima suporterilor dupa ce va marca cateva goluri in fata tribulei the kop. lucrurile sunt pe fagasul normal acum, evoluam, privim inainte."


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.