joi, 8 august 2013

Căutați în altă parte, 'extratereștrilor'!


     Se pare că Barcelona își manifestă din nou interesul pentru Daniel Agger. Nu prea cred că va pleca, dar fie ... să discutăm și despre acest zvon. Catalanii ar fi pregătiți să ofere 25 de milioane de lire sterline pentru danez. Eu aș refuza din start. Agger este după părerea mea cel mai bun fundaș din campionatul britanic, alături de Vincent Kompany de la Manchester City.

     ” Dacă vorbim de loialitate, el a fost unul dintre primii jucători cu care am discutat când am venit la club. La acea vreme, erau câteva cluburi care îl doreau, dar mi-a dat cuvântul că atâta timp cât îl voi dori la Liverpool, el va fi la Liverpool. Niciodată nu și-a schimbat această părere. Loialitatea sa pentru acest club este incredibiliă. ” susținea Brendan Rodgers cu privire la Daniel Agger. Ce să mai spui ... nimic, nothing!

     Îmi mențin părerea și la finalul acestui articol. Nu cred că fundașul danez o va părăsi pe Liverpool. Să mai aduc vorba aici despre balaurul celălalt, a cărui personalitate se află exact la polul opus? Haideți să nu stricăm frumusețea acestui articol, frumusețea acestui jucător, în persoana lui Daniel Agger. Barcelona să-și mai pună pofta-n cui.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.