vineri, 29 iunie 2012

Cumpătare


     Da, a trecut ceva vreme decând n-am mai scris nimic pe blog, iar acum că o fac o să o fac tot la persoana I, şi o să scriu despre câteva lucruri pe care am încercat să le privesc detaşat.

   În primul rând, încă nu a început campania de transferuri. Fiţi siguri că staful a ochit câţiva jucători care o să completeze unele posturi.

   În al doilea rând, Rodgers a declarat că sunt foarte mulţi jucători care îşi doresc să joace la Liverpool, deci nu cred că e o problemă serioasă atragerea unor jucător de viitor pe Anfield. Îmi inspiră mare încredere Rodgers.

   În al treilea rând, e adevărat, nu e indicat să le dea drumul jucătorililor de clasă, iar din câte îmi aduc aminte dintr-o declaraţie, chiar Agger a declarat că se simte bine pe Anfield, pentru că altfel nu ar mai fi petrecut 5 ani aici. Skrtel e prea serios ca să plece.

   Eu simt că lucrurile se vor aşeza încet, dar bine la club.

   Puteţi să aşteptaţi campania de achiziţii cu strângere de inimă, dar eu vă mărturisesc că nu mai sunt aşa de entuziast încât să caut ştiri despre orice pe net.

   Aştept ceva concret, aşa că vă îndemn şi pe voi la cumpătare.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.