vineri, 1 iunie 2012

OFICIAL: Brendan Rodgers este noul antrenor


   Fenway Sports Group şi Liverpool Football Club au anunţat oficial că Brendan Rodgers este noul antrenor al echipei de pe Anfield, fiind considerat cea mai bună soluţie pentru a redresa drumul cormoranilor.

   Managerul nord-irlandez în vârstă de 39 de ani este considerat un foarte bun tactician şi motivator, şeful generaţiei tinere de antrenori. Dintr-o mulţime de candidaţi, Brendan Rodgers a fost considerat omul perfect la conducerea echipei, fiind lăudat de Jose Mourinho, cu privire la filosofia sa cu privire la jocul unei echipe.

     " Sunt binecuvântat că am această oportunitate. Vreau să le mulţumesc domnilor John Henry, Tom Werner şi companiei FSG pentru că mi-au oferit ocazia de a antrena un club atât de mare. Sunt încântat şi abia aştept să-mi încep munca. Am promis că-mi voi dedica viaţa acestui club, pentru a apăra interesele sale, atât pe teren, cât şi în afara lui. " a declarat Rodgers.

Mult succes, Brendan Rodgers!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.