duminică, 3 iunie 2012

La revedere, Dirk Kuyt!



     După şase ani petrecuţi pe Anfield Road, Dirk Kuyt pleacă de la clubul nostru prea-iubit.

   El a declarat că a acceptat oferta celor de la Fenerbahce, şi din sezonul următor va evolua pentru grupare turcă.

   Olandezul a venit la Liverpool în 2006 şi a jucat 285 de meciuri înscriind 71 de goluri, cucerind însă un singur trofeu: Cupa Carling, în sezonul recent-încheiat.

   Mesajul lui Kuyt pentru fanii cormoranilor:

   " Vreau să vă transmit un mare Mulţumesc. Am petrecut şase ani la Liverpool, unul dintre cele mai mare cluburi ale lumii, şi am fost susţinut de cei mai frumoşi fani din lume. Vreau să le mulţumesc tuturor pentru sprijinul pe care mi l-au oferit şi cu siguranţă o să îmi lipsească, iar Liverpool va fi mereu în inima mea."

   Cu siguranţă unele dintre cele mai de vârf evoluţii ale lui Kuyt în tricoul lui Liverpool au fost în meciurile cu AC Milan din finala Champions League din 2008, când a reuşit un gol aproape salvator, sau hat-trickul memorabil reuşit în faţa celor de la Manchester United din urmă cu două sezoane. 

   Pentru tot ce ai reprezentat pentru Liverpool, pentru fidelitatea arătată acestui club, va fi oricând bne-venit înapoi, în orice postură.

   Mulţumim Kuyt, You'll never Walk Alone!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.