miercuri, 6 iunie 2012

Sigurdsson vrea la Liverpool !


   După plecarea lui Brendan Rodgers, Gylfi Sigurdsson nu crede că va mai semna cu Swansea City, fiind interesat de o mutare pe Anfield, însă nu a discutat încă despre acest lucru cu fostul său manager.

     " În acest moment nu ştiu unde voi juca. Mi-am dorit să joc la Swansea pentru că eram fericit acolo, însă după plecarea lui Rodgers, situaţia s-a schimbat. " a declarat Sigurdsson.

   În 18 meciuri pe care le-a jucat în Premier League, Gylfi Sigurdsson a marcat şapte goluri. Totuşi, legătura sa cu Brendan Rodgers este simţită de toată lumea, o posibilă mutare pe Anfield fiind posibilă.

     " Mi-am exprimat dorinţa de a continua în Premier League, iar Liverpool intră în considerare. "

     " Liverpool este un mare club cu o istorie glorioasă. Vreau să continui în Premier League, dar nu cred că voi mai juca la Swansea. "

     " Am vorbit cu Brendan Rodgers după ce a fost numit ca noul manager al lui Liverpool şi vreau să-l felicit şi să-i mulţumesc pentru timpul minunat petrecut la Swansea. " a mai adăugat mijlocaşul islandez.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.