miercuri, 2 mai 2012

Carragher: ' Vrem să câştigăm şi FA Cup ! '


   Jamie Carragher este de părere că Liverpool poate transforma acest sezon într-un succes deplin, în cazul unei victorii în faţa lui Chelsea în finala FA Cup, lăsând la o parte slaba impresie lăsată de cormorani în Barclays Premier League.

   Carling Cup a fost câştigată de Liverpool la finalul lunii februarie, datorită acelei victorii la penalty-uri din faţa divizionarei secunde, Cardiff City. După ce principalul obiectiv a cam fost ratat, FA Cup rămâne singura ţintă în finalul acestui sezon.

     " Dacă vom câştiga FA Cup în faţa lui Chelsea, va fi un sezon fantastic. Am fost implicaţi în trei competiţii, iar dacă reuşim să câştigăm două, va fi foarte bine. "

     " În campionat nu am reuşit să atingem ceea ce ne-am propus, dar în cupele interne am ajuns exact unde ne-am dorit. " a declarat Carragher.

   Finala FA Cup dintre Liverpool şi Chelsea va avea loc sâmbătă, începând cu ora 19:15, având loc pe stadionul Wembley.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.