joi, 24 mai 2012

Mândria de a fi căpitanul Angliei



     După ce Roy Hodgson l-a numit căpitanul Angliei pentru Euro 2012, Steven Gerrard a vorbit în premieră despre acest privilegiu.

     " Întreaga mea carieră, încă decând eram copil, mulţi oameni m-au încurajat spunându-mi că într-o zi pot ajunge căpitanul naţionalei Angliei.

   Tata a spus de mult că i-ar plăcea să mă vadă conducând Anglia, deci e frumos să îţi vezi familia mândră de tine.

   Nu am fost în totalitate încrezător că o să primesc această onoare, pentru că sub comanda lui McClaren sau a lui Capello, alţi jucători au fost cei care au primit banderola.

   Am aşteptat de mult acest lucru iar acum o să dau ce am mai bun " a declarat căpitanul lui Liverpool şi al naţionalei Angliei, Steven Gerrard.

   El a mai afirmat că Anglia poate să obţină izbânda la Europene, asemenea lui Chelsea în Champions League, şi că e momentul ca Anglia să strălucească şi la nivel de echipă naţională.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.