marți, 22 mai 2012

Mulţumesc Sir




     Nu am înţeles exact care a fost povestea despărţirii lui Sir Kenny de Liverpool, dar nici nu am avut curiozitatea să caut detalii. Asta pentru că m-a întristat această despărţire.

   Când aveam mai mare încredere în planul său pentru viitor, a plecat.

   Îmi pare rău Sir, îmi pare rău că te-am jignit, rămâi poate cel mai simpatic manager pe care l-am văzut vreodată.

   La înfrângeri, era suficient un zâmbet de-al tău şi uitam umilinţa, pentru că tu eşti o bucată bună din ceea ce înseamnă Liverpool. Nu ştiam asta, dar o conştientizez acum.

   Îmi pare rău că nu ai putut să realizezi ce ţi-ai dorit, e destinul.

   Ţi-ai arătat clasa de Sir, plecând cu demnitate, când toată lumea care te iubeşte te-a făcut să înţelegi că iubeşti prea mult Liverpool, şi o să-ţi ţii cuvântul că vrei doar binele clubului.

   Pentru tot ceea ce ai făcut pentru Liverpool de când te ştiu, îţi mulţumesc, Sir Kenny Dalglish.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.