joi, 3 mai 2012

FINALA FA CUP: Un meci dificil pentru Glen

   Glen Johnson a păţit-o în urmă cu câţiva ani, când a câştigat FA Cup în tricoul lui Portsmouth. Medalia sa i-a fost furată din camera de hotel. Dacă Liverpool va triumfa în finala de sâmbătă, fundaşul englez promite să aibă mai multă grijă de medalia care o va primi.

     " Îmi amintesc totul. De asta joci fotbal - ca să câştigi trofee. Este foarte frumos să vezi rivalitatea dintre fani şi încântarea de pe feţele lor înainte de finală. "

     " Medalia mea şi cu cea a lui Jamie Ashdown au fost furate. După victorie, toată echipa am ieşit şi am petrecut, iar după distracţie am pus medaliile în camera de hotel. Eu am pus-o pe a mea într-o geantă, care am pus-o la rândul ei în altă geantă, pusă şi ea la rândul ei în altă geantă. Dimineaţă când m-am trezit, nu mai era acolo. După acest incident, ne-au făcut alte medalii, iar pe a mea o ţin acum într-un loc sigur. " a declarat Johnson.

   Titularul incontenstabil pe partea dreaptă a apărării naţionalei Angliei a jucat şi în tricoul lui Chelsea între 2003 şi 2007. Cu toate acestea, Glen nu se simte emoţionat înainte de acest meci, dar se aşteaptă la un duel dificil.

     " Este un alt meci, dar o mare ocazie pentru noi. Va fi o partidă dificilă pentru că aşa sunt finalele, mai ales datorită faptului că jucăm împotriva unei echipe bune. "

     " Suntem mândri că suntem într-o altă finală şi vom încerca să obţinem un alt trofeu. " a mai adăugat Glen.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.