duminică, 6 mai 2012

Carroll: ' Am făcut tot ce am putut ! '

   Andy Carroll este de părere că echipa sa a fost lipsită puţin de noroc în meciul cu Chelsea din finala cupei, după ce cormoranii puteau egala situaţia cu uşurinţă, trimiţând totodată meciul în prelungiri, dacă mai marcau odată.

   Atacantul englez a venit de pe bancă, reuşind să readucă speranţele în inimile suporterilor echipei de pe Anfield, în urma golului marcat, însă efortul său din minutul 81, prin care a trimis mingea care nu a depăşit linia porţii în viziunea asistentului, nu a fost răsplătit cu un gol.

     " Credeam că mingea a trecut de linia porţii, însă voi aţi văzut mai bine. " a declarat Carroll într-un interviu acordat imediat după încheierea meciului.

     " Am avut câteva şanse de marca, dar nu a fost să fie. Am făcut tot ceea ce am putut de când am intrat, însă nu am reuşit să marchez şi golul egalizator care ar fi trimis partida în prelungiri. " a mai adăugat Andy.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.