vineri, 4 mai 2012

Kuyt - doar laude la adresa suporterilor

   Înaintea finalei FA Cup de mâine, Dirk Kuyt a declarat că Liverpool are un avantaj în faţa celor de la Chelsea - suporterii echipei.

   Rivalitatea dintre Liverpool şi Chelsea s-a întărit foarte mult în ultimii ani, mai ales după meciurile din Uefa Champions League în care cele două grupări s-au întâlnit, soldate cu un spectacol foarte frumos de care au avut parte fanii prezenţi la meci.


     " Da, fanii noştri reprezintă un avantaj. Ei ne susţin foarte mult pe timpul partidelor. "

     " Sunt la acest club de şase ani de zile şi am jucat în multe meciuri împotriva lui Chelsea. O noapte superbă a fost cea a semifinalei Champions League din 2007, atunci când fanii noştri ne-au încurajat şi pot să spun că a fost una dintre cele mai bune atmosfere de pe vreun stadion pe care am jucat. " a declarat Kuyt.

   Jucătorul olandez a fost o rezervă nefolosită în semifinala cu Everton, iar acest lucru îl dezamăgeşte foarte mult, ştiind că alţi jucători îi iau locul. Cu toate acestea, el are respect pentru managerul cormoranilor şi este conştient că trebuie să fie pregătit tot timpul pentru a putea evolua la parametrii maximi, atunci când este solicitat.

     " Când nu joc sunt foarte dezamăgit, dar trebuie să fiu pregătit tot timpul, atunci când antrenorul are nevoie de mine. Voi încerca să mă pregătesc mult mai bine pentru a-mi recâştiga locul în primul 11. "

     " Am jucat în multe finale pe întreaga durată a carierei mele şi nu este nimic mai frumos decât acest lucru (să joci într-o finală). " a mai adăugat Dirk.

   Finala FA Cup va avea loc mâine, începând cu ora 19:15, pe stadionul Wembley. Liverpool şi Chelsea se vor bate pentru câştigarea celui mai vechi trofeu din lume.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.