luni, 10 decembrie 2012

Altele...

     Legat de victoria obţinută pe terenl lui West Ham nu am prea multe de spus, spun doar că mi-a plăcut că am simţit că echipa prinde consistenţă, chiar dacă am obţinut o victorie, să recunoaştem, chinuită.

   Ca orice fan LFC, visător, fără infuenţă asupra celor care se ocupă de piaţa de transferuri, îmi exprim şi eu opinia cu privire la cei care visez să îi văd pe Anfield. Mi-i doresc la club pe:

- Osvaldo de la Roma şi
- Inler de la Napoli.

   Cu siguranţă veţi găsi câteva informaţii preaţioase pe net despre ei, dar şi videourile sunt sugestive.

   Îmi doresc foarte mult câţiva mijlocaşi care să facă diferenţa, câţiva mijlocaşi pur-sânge, care să aibă calitatea să schimbe soarta unui meci.

   Mai jos aveţi două videouri cu jucătorii pe care îi visez eu la club:



LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.