miercuri, 19 decembrie 2012

Cine va fi adversarul din Europa league ... ?


   Am reuşit să trecem de grupele Europa League, iar mâine, ne aşteptăm adversara din 16-imi, în urma tragerii la sorţi care va avea loc. Grupa A a fost cea atribuită nouă, iar cu câteva emoţii, am reuşit să o câştigăm, dar asta nu înseamnă că vom avea adversari uşori.

   Europa League a devenit o competiţie foarte echilibrată şi disputată în ultimele sezoane. Eu cred că dacă terminam pe locul doi în grupa noastră, aveam o serie de adversari mult mai facili decât cei cu care este posibil să ne întâlnim acum. Totuşi, evităm echipele de pe primul loc din celelalte grupe, o evităm pe Anzhi şi jumătate din echipele venite din Champions League, alături de cele din Anglia, care mai sunt incluse pe tabloul principal al acestei competiţii.

Ce echipe trebuie să evităm şi care sunt cele mai facile posibile adversare?

   Liverpool poate întâlni una dintre următoarele echipe în 16-imi: Atletico Madrid, Borussia Monchengladbach, Stuttgart, Napoli, Basel, Inter Milan, Sparta Praga, Bayer Leverkusen, Levante, Zenit, BATE Borisov, Dinamo Kiev, Ajax Amsterdan.

   În opinia mea, există o serie de echipe care ne-ar putea pune probleme serioase, iar aici le-aş încadra pe: Atletico Madrid, Inter Milan şi Zenit. Cele trei puteri ale Europei au suficientă forţă pentru a dărâma orice adversar.

   La polul opus, există o serie de formaţii care ne-ar putea uşura traseul spre optimi, însă asta nu înseamnă că trebuie să ne culcăm pe o ureche. Printre aceste formaţii le-aş nota pe următoarele: Levante, Sparta Praga, BATE Borisov şi Basel. Repet, nu trebuiesc subestimate.

   16-imile vor avea loc pe 14 şi 21 februarie. Tot mâine va avea loc şi tragerea la sorţi pentru optimile de finală. Voi ce adversar preferaţi?

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.