joi, 13 decembrie 2012

Xa-xa...



     Mă băieţaşi, încetaţi să mai speraţi că o să vină la noi Huntelaar, Cavani sau Llorente. E imposibil să vină din punctul meu de vedere. Sunt jucători deja consacraţi, care vor mai mult decît le oferă LFC în acest moment. Orice jucător, chiar dacă e la sfârşitul carierei, tot îşi doreşte să joace la nivel înalt şi să fie bine-plătit, dar aminte dacă e tânăr. Dacă e tânăr trebuie să îi oferi un plan concret, să îl întâmpini cu ceva solid, să îi arăţi ceva palpabil, să îi oferi o situaţie stabilă a clubului şi un orizont frumos. 

   Eu m-aş declara foarte mulţumit să îl văd pe Sturridge cormoran şi mi-ar plăcea să mai vină un atacant tânăr şi pe cale să explodeze şi un mijlocaş ofensiv de clasă.

   Toată lumea îşi doreşte vedete, dar nimeni nu e conştient cât de greu e să îi atragi pe Anfield acum.

   Dacă vom reuşi să îi atragem, ar fi senzaţionat, dar prefer să mă las surprins.


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.