duminică, 16 ianuarie 2011

Dalglish despre derby !


   Managerul de pe Anfield, Kenny Dalgish, crede că Liverpool trebuia să obţină toate cele trei puncte din meciul de astăzi încheiat la egalitate, scor 2-2. Raul Meireles a deschis scorul, apoi Distin şi Beckford au dus-o pe Everton în avantaj, dar Kuyt a adus punctul pe Anfield. Cu toate acestea, Dalglish crede că Liverpool merita mai mult decât un punct datorită jocului prestat. 

    " Cred că am fost ghinionişti pentru că am intrat la pauză doar cu 1-0. Ei ne-au dat două goluri rapide, dar noi am arătat determinare şi am revenit în joc. În mare parte, noi am avut mai multe ocazii de gol, mai multe şuturi, şi putem spune că meritam mai mult. Primul gol a fost o lovitură din corner, iar la al doilea - Kelly a fost făcut aluat. Trebuie să fim mulţumiţi cu jocul prestat în prima repriză şi de determinarea pe care am arătat-o suporterilor. Cred că aţi văzut că jucători încep să-şi recapete încrederea. "

  Pentru Dalglish urmează un nou test sâmbătă : Wolverhampton - Liverpool. 
 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.